Regulamin sklepu internetowego 4Active

Niniejszy regulamin określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepu internetowego NawigacjaOnLine.pl.
1. Sklep internetowy NawigacjaOnLine.pl, zwany w dalszej części regulaminu Sklepem prowadzony przez przedsiębiorstwo 4Active siedzibą przy ul. Jana Pawła Woronicza 12, 31-409 Kraków, NIP 945-177-77-12, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet.
2. Złożenie przez Klienta (zwanego w dalszej części regulaminu Kupującym) zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.
W siedzibie Sklepu nie jest prowadzona sprzedaż. Odbiór osobisty jest możliwy tylko po umówieniu się telefonicznie (12 399 43 99) lub poprzez formularz kontaktowy.

§1. Warunki złożenia zamówienia

1. Zamówienia w Sklepie można dokonywać tylko za pośrednictwem strony internetowej Sklepu - wypełniając odpowiedni formularz. Podczas dokonywania zamówienia Kupujący jest zobowiązany do podania danych umożliwiających jego realizację.
2. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
3. Sklep zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu.
4. Kupujący może anulować niezrealizowanie zamówienie już potwierdzone pod warunkiem pokrycia wszelkich kosztów związanych z tą operacją.
5. Formularze zamówienia wypełnione nieprawidłowo nie będą rozpatrywane.
6. Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości. Kupujący zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
7. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i są cenami brutto (zawierają podatek VAT).
8. W przypadku braku towaru w magazynie Kupujący zostanie poinformowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Kupujący nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia, może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji.
9. W przypadku zakupu subskrypcji lub upgrade oprogramowania AutoMapa warunkiem koniecznym do realizacji zamówienia jest podanie kodu aktywacyjnego oraz adresu e-mail, na który został zarejestrowany produkt. Jeśli kod aktywacyjny i adres e-mail nie zostaną podane, lub zostaną podane błędnie, realizacja zamówienia nie będzie możliwa do momentu podania poprawnych danych. Dane te powinny zostać wpisane w polu “Uwagi” formularza wypełnianego przy zatwierdzaniu transakcji.
10. Zamówienia na subskrypcję i/lub upgrade AutoMapy realizowane są wyłącznie w formie elektronicznej poprzez aktywację numeru licencji podanego w zamówieniu. Po zakupie subskrypcji i/lub upgrade podany numer licencji pozwoli na rejestrację nowych map i uaktualnień. O dokonaniu aktywacji Kupujący zostaje poinformowany e-mailem wysłanym przez producenta AutoMapy.

§2. Formy płatności

Należność za zamówiony towar Kupujący reguluje po złożeniu zamówienia płacąc przelewem tradycyjnym na wskazane konto bankowe, przelewem elektronicznym za pośrednictwem systemu DotPay lub płacąc gotówką przy odbiorze osobistym.

Dostępne są 4 formy płatności (do wyboru podczas składania zamówienia):
1. Przelew na konto (przedpłata na konto w banku Alior Bank S.A. nr 34 2490 0005 0000 4510 4820 4464). Zamówienia są realizowane po zaksięgowaniu pieniędzy na koncie.
2. Płatność za pomocą strony serwisu DotPay (system umożliwiający dokonywanie płatności kartą płatniczą lub bankowym przelewem elektronicznym - więcej informacji). Po wypełnieniu formularza zamówienia oraz danych teleadresowych i wybraniu formy płatności DotPay zostanie wyświetlona strona podsumowania płatności wraz z klawiszem "Zapłać za zamówienie". Jego naciśnięcie spowoduje, że Kupujący zostanie przekierowany na stronę DotPay. Płatność kartą lub przelew realizowane są wyłącznie poprzez serwis DotPay - żadne dane dotyczące numeru karty lub numeru konta nie są przekazywane do Sklepu. Wszystkie dane wprowadzane na stronach DotPay przesyłane są bezpieczną technologią Secure Socket Layers (SSL). Płatności kartą płatniczą można dokonać jedynie przy pomocy tzw. karty wypukłej, tj. karty z wytłoczonym numerem lub kartą dostosowanej do płatności internetowych. Po dokonaniu płatności Kupujący zostanie z powrotem przekierowany na stronę Sklepu, gdzie wyświetli się potwierdzenie transakcji.
3. Pobranie, czyli płatność kurierowi przy odbiorze towaru.
4. Płatność gotówką w siedzibie Sklepu przy odbiorze osobistym, po uprzednim umówieniu się telefonicznie lub mailowo.

§3. Czas realizacji zamówienia

1. Sklep dokłada wszelkich starań, aby towary dostępne w magazynie były wysyłane jeszcze tego samego dnia, jeśli płatność zostanie zaksięgowana do godziny 14:00.
2. W przypadku zaksięgowania płatności po godzinie 14:00 towary są wysłane w dniu następnym.
3. W przypadku towarów, które nie znajdują się w magazynie ich dostępność zostanie określona po złożeniu zamówienia.
4. Aktywacja subskrypcji i/lub upgrade AutoMapy jest realizowana w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od otrzymania płatności lub potwierdzenia z serwisu DotPay.

§4. Sposób i czas doręczania przesyłek

1. Przesyłki są dostarczane firmą kurierską UPS, DHL lub Pocztą Polską (w zależności od wybranej opcji i wartości zamówienia).
2. Do każdej przesyłki Pocztą Polską lub kurierem dołączamy potwierdzenie kupna w postaci faktury VAT lub paragonu fiskalnego.
3. W przypadku wysyłki za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS/DHL, czas dostawy wynosi zazwyczaj 24 godz. w dni robocze
4. W przypadku wysyłki za pośrednictwem Poczty Polskiej to od 1 do kilku dni roboczych
5. Możliwy jest odbiór osobisty w siedzibie Sklepu od poniedziałku do piątku w godzinach 9-15 po wcześniejszym umówieniu się telefonicznie lub mailowo i wybraniu odpowiedniej opcji w zamówieniu.
6. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia dostarczenia zamówionych towarów wynikające z winy dostarczyciela.
7. Przesyłki i subskrypcje/upgrade AutoMapy są realizowane wyłącznie w dni robocze.

§5. Koszt doręczenia przesyłek

1.Koszty doręczenia przesyłek kształtują się w zależności od wybrania dostawcy w następujący sposób:
1.1. Przesyłka Pocztą Polską (maksymalna wartość towaru - 350 zł netto) przy przedpłacie na konto lub płatności DotPay - 1 zł,
1.2. Przesyłka firmą kurierską DHL lub UPS:
a) przy wartości zamawianych towarów mniejszej niż 350 zł netto oraz przedpłacie na konto lub płatności DotPay - 15 zł brutto,
b) przy wartości zamawianych towarów mniejszej niż 350 zł netto oraz pobraniu (płatność przy odbiorze) - 27 zł brutto,
c) przy wartości zamawianych towarów powyżej 350 zł netto - 1zł.
2. Maksymalna wartość pobrania to 5000 zł brutto. Zamówienia o wyższej wartości Kupujący może opłacać wyłącznie przelewem lub płacąc przez DotPay.
3. W przypadku towarów wysyłanych za granicę, Kupujący zobowiązany jest do nawiązania wcześniejszego kontaktu ze Sklepem w celu ustalenia warunków i kosztów wysyłki.

§6. Warunki gwarancji

1. Towary sprzedawane w Sklepie są nowe, chyba że w opisie zaznaczono inaczej.
2. Ogólne warunki gwarancji dostępne są na stronach producentów towarów oferowanych w Sklepie.

§7. Gwarancje i zwroty

1. Jeżeli po przejściu własności towaru na Kupującego stwierdzi on, że towar posiada wady fizyczne lub jest niezgodny z umową, Kupujący może skorzystać ze świadczeń gwarancyjnych bezpośrednio w serwisach wskazanych przez Gwaranta lub przeprowadzić procedurę reklamacyjną z tytułu Gwarancji za pośrednictwem Sprzedającego (dotyczy towarów objętych gwarancją).
2. Po przejściu własności towaru na Kupującego ma on prawo, na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dziennik Ustaw z roku 2014 poz. 827 z późniejszymi zmianami) odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie na adres firmy lub elektronicznie adres e-mailowy w terminie do 14 dni od daty otrzymania produktu.
3. W przypadku podjęcia decyzji o odstąpieniu od umowy, Kupujący zobowiązany jest odesłać nienaruszony towar w przesyłce należycie zapakowanej oznaczonej w widocznym miejscu “zwrot” w terminie 14 dni od jej otrzymania.
4. Kupujący ponosi bezpośrednie koszty związane z odesłaniem towaru.
5. Nie podlegają zwrotowi dodatkowe koszty dostawy do Konsumenta wynikające z wybrania droższej od najtańszej opcji wysyłki.
6. Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę, jako dowód zakupu oraz oświadczenie, że sprzęt zostaje odesłany na zasadach zwrotu.
7. Pieniądze za zwrócony produkt Konsument otrzyma tym samym kanałem, którym dokonywał płatności w przeciągu 14 dni roboczych od momentu otrzymania zwróconego towaru.
8. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest dostarczenie produktu kompletnego bez śladów użytkowania, w oryginalnym opakowaniu.
9. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
10. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami jak również programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
11. §7 pkt. 2-10 niniejszego regulaminu dotyczą Kupującego będącego konsumentem.

§8. Polityka Bezpieczeństwa

1. Zgodnie z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych z dnia 29 sierpnia 1997 roku (Dz. U. 133 z dnia 29 października 1997 roku poz. 833.) firma 4Active i Sklep chroni dane osobowe Użytkowników.
2. Zgodnie z art. 24 ust.1 pkt 4 ustawy, o której mowa, podanie danych jest dobrowolne. Ponadto każdemu przysługuje prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania.
3. Każdy użytkownik, który dokonuje zakupów w Sklepie ma możliwość założenia własnego konta. Pozwala ono zapamiętać jego dane teleadresowe w bazie Sklepu oraz udostępnia historię oraz status zamówień. Istnieje możliwość skasowania konta na życzenie użytkownika, a także zmiana danych w nim zapisanych.
4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz ochronie danych osobowych.

§9. Wykorzystanie plików Cookie oraz Statystyki Google

Korzystanie ze Sklepu oznacza zgodę na zapisywanie plików Cookie (“Ciasteczka”). Są to niewielkie pliki zapisywane przez przeglądarkę w celu poprawnego działania Sklepu. Wykorzystywane są do przechowywania sesji zalogowanego Klienta oraz zawartości koszyka zakupów. Sklep również korzysta z Google Analytics, usługi analizy oglądalności stron internetowych udostępnianej przez Google, Inc. (“Google”). Google Analytics używa plików Cookie w celu umożliwienia witrynie przeanalizowania sposobu, w jaki użytkownicy z niej korzystają, tworzenia raportów dotyczących ruchu na stronach (dostępne wyłącznie dla właściciela witryny). Ponadto Google może przekazywać te informacje osobom trzecim, jeżeli będzie zobowiązana to uczynić na podstawie przepisów prawa. W celu ochrony prywatności użytkownika odwiedzającego witrynę, Google nie łączy adresu IP użytkownika z żadnymi innymi danymi będącymi w jej posiadaniu. Użytkownik może zrezygnować z plików Cookie wybierając odpowiednie ustawienia w przeglądarce, jednak należy pamiętać, że w takim przypadku korzystanie z wszystkich funkcji witryny może okazać się niemożliwe Korzystając z niniejszej witryny internetowej użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Google dotyczących go danych w sposób i w celach określonych powyżej.
© 2024 by 4Active